We beginnen met een scan van uw (online) marketing omgeving. Een scan bestaat uit luisteren, kijken, vragen stellen, analyseren. Het resultaat is een overzicht van knelpunten en aanbevelingen. De aanbevelingen vertalen we naar een plan van aanpak met duidelijke prioriteiten.
De klantcontactstrategie kan gericht zijn op het genereren van leads, op conversie, of juist op klantbehoud, of het terugwinnen van ex-klanten.
We bepalen de prioriteit, benoemen kpi's en stellen doelen vast, zodat we het effect van de inspanningen kunnen meten.
De volgende stap is het ontwerpen, bouwen en implementeren van webformulieren, e-mails, nieuwsbrieven, adwords advertenties, enz. Maar ook het inrichten van customer journeys in het campagneplatform.
Met online klikgedrag bouwen we klantprofielen op. Daarmee is het eenvoudig mogelijk om uw boodschap te differentiëren en maatwerk te bieden. Relevante content is een voorwaarde voor marketingsucces.
We richten een KPI-dashboard in en monitoren alle activiteiten. Indien nodig sturen we bij, en optimaliseren door middel van A/B testen.