Het Witte Theater - Letsgroo
20855
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-20855,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.6,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.4,vc_responsive
 

Het Witte Theater

Het Witte Theater

Het Witte Theater in IJmuiden voelt eerder als een gezellige huiskamer dan als een theater. In januari 2015 is het theater heropend. Om ook op de lange termijn een gezonde financiële basis te creëren wil het theater structurele relaties aangaan met de bezoekers. Let’sgroo is gevraagd daarbij te ondersteunen.

 

Voor het seizoen 2015/2016 doen we concreet drie dingen voor het theater:

  • professionaliseren van de e-mailnieuwsbrief, en het verzamelen van opt-in adressen
  • opzetten van een ambassadeursprogramma
  • aanjagen van de zaalverhuur

 

Om gedurende het theaterseizoen de voortgang te kunnen monitoren, zijn we begonnen met het bepalen van de Key Performance Indicatoren. We hebben de doelstellingen bepaald en een nulmeting gedaan. KPI’s zijn onder andere:

  • aantal e-mail opt-ins
  • aantal geworven ambassadeurs
  • aantal zaalverhuren

 

Zomer 2015 zijn we aan de slag gegaan met het ontwikkelen van alle middelen.

Category

Cultuur, Meer conversie, Meer leads