Betere conversie
20055
page-template-default,page,page-id-20055,page-child,parent-pageid-18629,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.6,wpb-js-composer js-comp-ver-4.4.4,vc_responsive
 

Betere conversie

Je hebt iemand zover gekregen om zijn/haar contactgegevens af te staan. Nu wil je hem of haar nog overtuigen om datgene te doen wat jij graag wilt. Afhankelijk van de doelstellingen is dat vaak doneren, klant worden, bestellen, upgraden, enz. Of je wilt dat iemand tijd ter beschikking stelt, bijvoorbeeld als vrijwilliger, door de organisatie te volgen op social media en berichten te delen, door de nieuwsbrief te lezen, door een enquête in te vullen, door als ambassadeur op te treden, enz.

 

Voor betere conversie heb je natuurlijk allereerst een website voor nodig die duidelijk, gebruiksvriendelijk en snel is. Een duidelijke call-to-action is essentieel. Het is aan te raden om rekening te houden met de 6 overtuigingsprincipes van Cialdini.

 

Conversie01Manieren om de conversie te verbeteren zijn: