helpt u bij het vertalen van de idealen van uw non-profit organisatie naar een online marketing en communicatie strategie én de relevante donor journeys.
Daarbij kijken we samen naar de belangrijkste pijlers uit uw beleidsplan, uw marketing- en communicatie strategie en uiteraard uw fondsenwerving. Let’sgroo helpt bij online werving en conversie en denkt mee over hoe u online marketing in kunt zetten om de juiste doelgroepen aan uw non-profit te binden.
Welke doelgroepen wilt uw organisatie online engageren? Onderzoek naar hun profiel, wensen en verwachtingen en het ontwikkelen van persona’s behoren tot de mogelijkheden. In overleg met u brengen we de online customer journey in kaart en bepalen we de relevante contactmomenten tussen uw organisatie en haar stakeholders.
Relevante content pijlers worden bepaald. Op basis daarvan maken we een concreet plan voor uw organisatie. In deze contactstrategie bepalen we de bijbehorende online doelstellingen en kanalen. Uiteraard integreren we alles met uw offline beleid. Zo vinden al uw doelgroepen de juiste content op het voor hun relevante kanaal, met als doel het bereiken van uw organisatie doelen.
Bekijk ons werk óf neem contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.